السبت، 21 فبراير 2009

بشـــــــــــــرى!!!


مترشح لرئاسه الدوله..... والترشيح درجات

لعبت لآخر جوله......... وياما أخدت ركلات

وفزت في لعب الطاوله...وكسبت سبع سنوات

سبع سنوات...

هناك 9 تعليقات:

فشكووول يقول...

هوهو .. انا مش رايق لك .. انت خلتنى افطس على روحى من الضحك فى تعليقك عندى .. بس البوست بتاعك ليه من غير هوهوه .. انت جاوبت على سؤالى وبتقولى ان ايمن نور طلع من السجن وكفايه بقى عليه سبع سنوات .. سبع سنوات .. سبع سنوات ...هو هو هو

فشكووول يقول...

ازيك يا هو هو هو
فيه ايه انت كسلان فى التعليق عند الناس ولا ايه .. انا جيت اسلم وامشى
تحياتى

فشكووول يقول...

هوهو .. انت أمير وما لكش دعوه بفركش وانا له .. وانت عارف احنا كلنا عندنا كوسه وقرع وكل حاجه تدوق وتستطعم وهو مش قدى

رئيس التحرير يقول...

هوهو ...حبيبي الغالي
عرفت من عم فشكول انك زعلان مني...ليه؟
انا يا حبيبي حصل مني حاجه؟
لو حصل مني حاجه قول عليها ..
دا انا يا هوهو ...بحبك خالص و بهوهو زيك بالظبط ...حتي بوص ...هوهوهوهوه

هــو..مش ..نـو يقول...

العم فشكول...
انا عرفت ان ايمن نور طلع من السجن عندك..
السبع سنوات دول قرايب السبع سنابلحبايب السبع سنين...
منين نجيب يوسف يا ابوصلاح ...خلاص بح ما فيش يوسف تاني.
***********
لا انا مش كسلان ولا حاجه...بس اروح الاقي الناس بترقص...ارقص...وطبعا الرقص بالحروف صعب
***********
يا عم فشكول انت وفركشاوي كبار في البلد لكن اللي زيي ينضرب بالبرطوشه
انتم مع بعض ...انا ماليييييي
عم فشكول تقدر تفهمن سبب المعركه ايه؟

هــو..مش ..نـو يقول...

السيد الاستاذ/ رئيس التحرير
انت يا سيدي عندي في مكاني لك كل الود والاحترام ...انا صحيح شكيت لعم فشكول منك...لكن برضه دا ما يمنعش اننا نفضل...حبايب...اشكرك علي زيارتك...

بس خلاص ... يقول...

هو مش نو حلوة فكرتك
يالله هوهو وفتش عن الروايح الكريهه خليها تنضف

كراكيب يقول...

مش قادرة اقولك انا فرحناله قد ايه
وكفاااااارة يا نور

miro el niro kwaniro

د. ياسر عمر عبد الفتاح يقول...

مش كانوا خمسة بس...؟؟
وبعدين هوه أما كل ما أدخل مدونة الاقى أيمن نور فى وشى

تسلم يا عم هوهو
ضحكتنا شوية