السبت، 18 أبريل 2009

الحمدُ لله .




كل الناس من غير شك ...بتسمع الهوهوه .


انا كنت فاكر إنها ما بتتسمعش خالص... لكن ولله الحمد و الشكر ...


عَـليت الفوليم شويه و زعَـقت من زعفران راسي يا خلق هَووهَوووا ...


يا خلق هَوهَوَوَ..هَووََوَا...


زَعـَقـوا ...صَوَتوا ..وَلوِلووووا..ولوله


قولوا حاجه ... اللصوص في زياده .


وآآآآآدي ...الوَله ..


*** *** ***


بَرزَ الثعلبُ يوماً في ثيابِ الواعظينَ ...


ومـشي في الأرض يهدي و يسبُ الماكرينَ.


يا عباد اللهِ توبوا فهو كهف التائـبينَ ...


وأتـركوا الـديكَ يـُؤِذن لـصلاهِ الفـجر فــينا.


*** *** ***


التعالب طبعها غالب ...


و ديلها ما يتعدل لو علقوا فيه قالب.


عَديها عَديها ...مُش دليل الكلب...


آآآه ...والله صحيح ديل التعلب مستقيم ..


بَس تنكر إنه لـئيم أبن لـئيم..


في يوم وليله الـشقي ... صبح تـَقي .


و مسك سِبحه ... وراح يـرَمْرَمْ ..


صحابه ف السَرحه ... وراه جيش عَرمْرَمْ .


و يوعـظ بالباطل ... والشيخ للمصالح طَََرمْرَم .


يا ناس قولوا ..............آه.


يا ناس قولوا..............لأ.


دا ما ينسكتش أبداً ....ع الحأ


لأ..لأ..لأ....لااااااااااااااااااااااااااااااا

هناك 17 تعليقًا:

Unknown يقول...

هو هو...
انت مش بتهوهو لوحدك ...
كلنا بنهوهو معاك.
بس انت بتهوهو هنا ...
وانا بهوهو هناك .
كل واحد يهوهو في مكانه
هوهو...يا هوهو.
هَووووووووووووووووووووووو

fnoonh يقول...

ايه عالم الهوهوه الانا دخلته ده
طلعونيييييييييييي
انا بخاف جدا من الكلاب
ولا اقولك شكل المدونة اليفة وبتهوهو باحترام
خلاص خلاص هقعد مش همشي
وهاجي تاني
مين عالم ممكن بكرة اهوهو معاكوا
ههههههههههههههههه
تحياتي

fnoonh يقول...

فين تعليقي ثواني كده نشوف

fnoonh يقول...

اهااااااااااا
انت لازم توافق على النشر اوك اوك

شمس النهار يقول...

انت زعلان من التعلب ليه علي الاقل التعلب صادق مع نفسه ومع الاخرين ظاهر بشكله ماقلش انا ارنب وتخفي في ماسك ارنب وفعل فعل التعالب
الراجل صريح وواضح انا تعلب ودي تصرفاتي اهه

فشكووول يقول...

هو هو هوهوهوهوهوهوهو كفايه كده زورى وجعنى
صعلوك

هــو..مش ..نـو يقول...

فركشاوي...
استاذ الفركشه...
ابن عم الفشكله.
انت تفركش بس...
وإحنا نهوهو.
فركش بقي...

هــو..مش ..نـو يقول...

فنونه..Fanoona
==============
أظن كده أحسن ...
وقعتِ في المصيده..
وما يقع الا الشاطر.
تعليقك في العيون من جوه.
شوفي بقي...سمعت الكلام .
ووافقت علي الفشر...
اقدر ما افشرشي .
شرفتِ هوهو...فنونه.

هــو..مش ..نـو يقول...

الحاجه شمس...
=========== مين قال إني زعلان من التعلب.
فيه حد يزعل من المكر والخباسه؟
قال يعني شايفه التعلب بيحب آذان الديك...
لو كان صحيح يبقي الحب غير شرعي.
موافقه يا حَجه..

هــو..مش ..نـو يقول...

صعلوووووك
========
أنا ما بحبش هوهوه الصعاليك.
انا بحب صعلكه الصعاليك .
صَعلك هنا ...وهوهو بعيد عننا.

hasona يقول...

السلام عليكم

صرخة

صرخة الم
لعلها تصل الي الجميع
ولعلنا نفوق

ونهتم بمستقبل أولادنا اذا ايقنا ان مستقبلنا قد ضاع

د. ياسر عمر عبد الفتاح يقول...

يا عم هوهو من هنا للصبح
أسمعت لو هوهوت حياً
ولكن لا حياة لمن تهوهو

حسن حنفى يقول...

كل ما عدد اللي بيهوهو يزيد الهوهوه تعلي ويكون ليها صدي اكتر

فشكووول يقول...

هو هو هو
تحياتى
الله يضحكك يا هو هو
والله انت بتقلب عاليها واطيها
انا مش ح اجى عندك تانى
اصلى مش مستغنى عن نفسى
وانت عارف الجماعه دول كفهم تقيل قوى
طب والله العظيم انت بتقول اللى بيحصل ورزقى على الله زز ما حدش بياخد الروح الا الى خالقها ... شوية شجاعه قبل الواحد ما يبقى جبان
تحياتى

فشكووول يقول...

على فكره يا هو هو
صعلوك يبقى الواد محمود ابنى وخطف منى مدونة صعلوك وقاعد يصعلك فيها وانا كنت عاملها مدونه احتياطيه بس محمود ابنى خطفها منى وعمل فيها صعلوك
اما نشوفه ح يعمل ايه
اصله واد ابن صعلوك وخلاص
تحياتى

فشكووول يقول...

ازيك يا هو هو انا بعلق ياعم وموجود بس معلش بقى فتره امتحانات بقى ما بفتحش اد كده
صعلوك

شمس النهار يقول...

لا كده انت مافهمتش قصدي
انا قصدي ان التعلب عمره ماقال انا مش تعلب ومش مكار
الدور والباقي علي اللي مش تعالب لكن همه تعالب في كل حاجه