الخميس، 27 نوفمبر 2008

I Love u والله بحـبكم


ودليل حبي جايب ورده ...جايب زهره ...للي بحبه ويحبني ..أعـزه ويعـزنـي :أنـا جـــاي بورده



 تعرف يوم ما حبيتك ...و أستنيتك ...ولأقيتك بتهرب مني ....
 كنت ح تجنني ...ليه بتهرب ؟ أنت خايف ؟      




لو تعـرف اسرار الكـلام ..الكـلاب بتقول أيه ؟
أحنا هنا في مملـكه ...مش زي البني آدمين ...عايشين في مـدعـكه ..حتي كلامهم مع بعضهم مهلـكه..وحيـاتك ...بلاش تتقل عليـنــا!
لوكانت لنا فروه زيك ...ولا في الوجود زيك ..كنا نهوهو ...ولا نخلي الديك يديك 
بتضحك علينا ..ولا علي الغلابه الي زيك؟...ولا في الكون حـد زيك
دا انا حتي لابس طوق ..و مربوط بسلسله ... و لولا السلسله ...
تعرف ..ها بهدلك.. بهدله ...بهدله ..هلهله 

         



 أنا زعلان ..وماشي حيران .حتي لو تعبـان صاحبي ولا يسألني جرالك ايه !!!
 اقول عليه ايه ؟
معلهش ما هو بيـــــــــــــــــه!!!
لوني اسود ...و منيل ..ولا أخرج الا أما الليل يليل ..ولا الاقي صاحب ولا ونيس
ولا الاقي صيد ولا جليس
ما أحنـا المتـاعـيـــــــــس

هناك 5 تعليقات:

Unknown يقول...

والله..لأنا.. مهوهو.. معاكم.
انا جاي بحالي ..وحبك والله عظيم مين أوفي منك ؟ومين بيحب زيك ؟
ياريت البني آدمين الي هما احنا يكونوا زيكم في اي حاجه ...بس بصراحه احنا اتفوقنا عليكم في كل حاجه حتي الهوهوه ..هاوهاو هاوهاووو..ههووووهاوهو
وعلي رأي عمي فشكول ..والله لأنا منهق كمان...ههاءههاءههيههي هاء
يعجبكم كده؟

مفكر يقول...

السلام عليكم::

هو الهو هو تفرق كتير عن احححح هو هو هو

شكراً ليك على الزيارة الجميلة

أشوفك قريباً

عبد الزهراء المصري (علي الحسيني) يقول...

بسم الله الرحمن الرحيم
اللهم صلي على محمد وآل محمد وعجل فرجهم والعن عدوهم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بداية مدونتك وإن كانت غريبة أوي بس بس بصراحة ماشاء الله عليها جميلة وربنا يبارك فيها وفيك طبعاً .

أنت كنت سألتني عن التسمي بعبد الزهراء وأنا كنت سبق وتكلمت عن الموضوع ده لأن كتير سألوني عنه وإليكم الرابط للموضوع وياريت تدخل وتشوفه تقراه كله وقول لي رأيك لو سمحت وبكل صراحة ... أوكية ؟؟؟

شرفت مدونتي وربنا يوفقك ويوفقنا لأظهار الحقائق ...

الرابط :


http://14massoum-egyptsfatimid.blogspot.com/2008/10/blog-post_20.html



أخوك عبدالزهراء المصري

فشكووول يقول...

يا خبر ابيض ومهبب بهباب هو انا نسيت هو هوهو هو اعذرنى يا حبيبى واما البت سومه المجنونه تيجى حتلاقى الهوهوه ثابته على يمين المدونه وممكن اعملها بنر كمان .. بس البت سومه تيجى .. حتعزرنى بقى وما تعزعلش منى .. أاااااسف ... غلطااااااان

مفكر يقول...

السلام عليكم::

شكراً على زيارتك الثانية،،

انا بكون سعيد بالأصدقاء الجدد،،أتمنى أشوفك ديماً،،

سؤال صغير جداً: هل أقولك دمت في حفظ الله أم دمتي في حفظ الله،،

وطلب صغير: بما انك من عشاق الكلاب فأكيد ليك خبرة واسعة في أنواعهم،،،فأنا مستني منك موضوع ثقافي عن أنواع الكلاب المحتلفة بالصور وشوية معلومات عن مميزاتهم

أصلي انا الكلاب عندي نوعين يا بوليسي يا مش بوليسي،،والمش بوليسي نوعين يا إما بلدي خواف يا إما حاجة تانية سعران!!!!!!

في رعاية الله